vineri, 27 februarie 2009

My bucket list.


Guess what?
Leapsa again. De la Ioana, bineinteles.

What would you do if tomorrow was the last day of your life?

Eu:
- le-as spune tutoror ce reprezinta pt mine; defapt fara prea multa vorbareala, ci scurt si la obiect [remember, e ultima zi. don`t have to waste time xD]; le-as spune ca ii iubesc sau ca ii urasc
- as da o petrecere, cu sampanie muuuulta[toti trebuie sa ma vada pentru ultima data]
- as infiinta un centru de binefacere care sa imi poarte numele
- mi-as dona lucrurile
- as face parasutism si parasailing
- as cumpara toate lucrurile pe care mi le-am dorit, dar nu le-am achizitionat pana atunci, chiar daca m-as bucura de ele doar cateva minute [e ultima zi. si mai am multe de facut xD]
- as face poze.foarte multe poze.
- m-as uita inca o data la filmul meu preferat [nu stiu care e] cu Ioana si as manca nachos cu sos salsa xD
- as manca paste bolognese cu Andreea si cu Ioana
- as manca crispy strips de la kfc cu Claudia
- l-as omori pe ciumpalac
- as dansa. mult.
- mi-as cere scuze pentru toate momentele in care m-am comportat aiurea
- ma voi intalni cu Mircea Badea :)) [love the guy.]
- i-as da toate cartile mele Corinei
- ii voi cumpara bilet de avion lui Razvan catre fericirea sa: Al-Hilal
- voi fuma narghilea cu Ioana
- imi voi cumpara Jimmy Choo s si Hermes Birkin
- voi manca fruct de cactus iar
- trebuie sa mor intr-o zi de vara. altfel nu accept
- nu vreau sa mor totusi. mai am multe de facut. o zi nu e de ajuns
- as savura toate cocktail`urile care imi plac
- vreau ca in fiecare an, la data pe care am murit, sa fie data o petrecere in memoria mea si toti sa fie imbracati in alb
- as pleca on a roadtrip cu toti prietenii mei apropiati
- la un moment dat m-as desparti de ei si as pleca pe o plaja pustie cu el
- m-as bucura de ultimele clipe alaturi de el
- i-as spune ce inseamna pentru mine, iar la apusul soarelui toate vor sfarsi pentru mine [sper sa nu doara]

Ok. Nu e o lista intreaga. Sunt multe lucruri pe care vreau sa le fac inainte sa mor. In primul rand nu vreau sa mor. Vreau sa mai traiesc cel putin 30 de ani xD.