luni, 2 februarie 2009

azi

a fost o zi memorabila.
La 11.00 a.m. eu si Ioana trebuia sa ne intalnim la scoala cu proful nostru de engleza.Evident la ora aceea dormeam dusa.dupa eforturi indelungate din partea Ioanei care ma suna incontinuu, ma trezesc si eu.Si raspund la telefon.E 11.20. auch! too bad.Cand am ajuns noi doua [la 12], proful cu siguranta nu mai era acolo.Si nici n am mai intrat sa vedem.
Mergem in sage.
Dupa lungi discutii si citit de poezii din cartile din sage cu Ioana, urmata de o oprire la librarie, coboram noi frumos pe Lapusneanu (ador strada aceea) si ajungem pe Stefan, mergem in spirala [loc pe care Ioana credea ca nu il cunosc], iar in urma unui telefon neasteptat primit de la tatal ei, mergem la mitropolie.Dupa cateva ezitari si nazuri de ale mele gen `De ce trebuie sa merg?` sau `Aaaa,dar eu nu merg.` am ajuns la mitropolie. Intram. Si stam la rand, la Sf. Parascheva.Dupa 10 minute apare si tatal Ioanei cu un coleg de serviciu.In asteptarea indelungata, am stat de vorba cu Ioana despre tipul din fata noastra.Ea zicea ca are faţa draguta, iar eu ziceam ca are papuci de cocalar --da,Romania.naspa-- dupa au urmat alte vorbe si incidente amuzante [`fiecare sfant cu pietricica lui`] cauzate de mine, bineinteles, am ajuns la Sfanta. Disperasem un pic ce i drept, poate un pic mai mult, avand in vedere ca nu trec prea des pe la biserica, iar atunci cand o fac e din obligatie sau politete.
Dupa am ajuns acasa. Ca sa plec iar.

Referitor la biserica, tot timpul mi am dorit sa fiu catolica.
Si nu, vizita de azi la biserica nu m a schimbat si nici nu mi a starnit vreun interes neasteptat. Deloc :)