vineri, 20 februarie 2009

A perfect day


As vrea sa am puterea sa imi proiectez o zi doar a mea, zugravita dupa gusturile, dorintele si placerile mele. Fara sa afecteze pe nimeni, menita sa-mi aduca mie doar fericirea.
In *ziua* mea as vrea:
- sa fie soare. sa ma trezesc dimineata, sa dau drumul la muzica si sa-mi beau cafeaua, savurand contrastul dintre aerul rece si "licoarea" fierbinte
- sa pot sa dansez si sa cant pe strada atunci cand aud la radio una dintre melodiile mele preferate
- sa urc pe acoperisul unei cladiri inaalte si sa mananc pizza(*)
- sa sarut toti baietii frumosi si care au acel *ceva* ce ma atrage
- sa fac o groaza de poze
- sa merg cu o masina decapotabila, imbracata ca intr-un film din anii 60' si sa ma las pe spate, cu mainile intinse, in timp ce soarele imi bate puternic in ochelarii de soare negri
- sa aud ce gandesc baietii
- sa fac biking extrem, parapanta, parasuta, sa ma dau cu placa
- sa inot cu delfinii
- sa fiu DJ
- sa gust din toate chestiile care mi-e pofta
- sa iau micul dejun la Tiffany's & Co. fara a fi considerata freak [xD Audrey Hepburn in Breakfast to Tiffany`s]
- sa se opreasca circulatia, iar eu cu el sa dansam in mijlocul Times Square NY [dreams cost nothing]
- sa pilotez un avion
- sa imi injectez o singura data heroina [fara a deveni dependenta]
- sa pictez in aer liber
- sa fiu cu prietenele mele intr-o camera si sa sorbim din sampanie scumpa si cu muuuulte bule, in timp ce discutam si radem
- sa petrec o noapte intreaga pe acoperisul unei cladiri, de unde pot vedea intreg orasul luminat

Mai sunt si altele, dar nu imi vin acum in minte.
*Ziua* ta cum ar arata?