joi, 19 februarie 2009

In caz ca nu stiai..

Am ca element aerul. Sunt Gemeni. Probleme la patrat. Vorbe cu dublu inteles. Dubleaza-ti placerea - si chinul.

Calitate: Mutabil. Sunt echivalentul uman al unei usi batante.
Guvernator: Mercur, zeul inselatoriei si al smecheriilor. Cea mai rapida gura si cea mai redusa atentie din univers.
Sunt de o franchete brutala. Activitatea mea preferata este sa ajung la o concluzie gresita (o,daa), iar cartea preferata: "Cum sa faci pe oricine sa fie de acord cu orice zici". Am ca model in viata pe Diavolul tasmanian, iar ca idol romantic: James Bond.
Fraza tipica: "Pentru ca vreau."

Sunt incapatanata si independenta; prea ocupata sa ma razvratesc, pentru a mai asculta si alte puncte de vedere. Imi lipseste gena obiectivitatii, ca atare o sa refuz orice alta opinie care nu e a mea ca fiind valida. Daca apuci sa te certi cu mine, o sa ai de a face cu un interogatoriu care l-ar face sa cedeze si pe un spion bine antrenat. In caz ca vei castiga disputa, o sa iti replic "asta incercam si eu sa iti zic".

Sunt foarte deschisa si incerc sa invat cat mai multe lucruri noi. Analizez totul in detaliu. Sunt foarte rationala, si nu ma las guvernata de sentimente. Vreau sa stiu macar putin despre tot. Imi place tot ceea ce este fascinant in locuri si oameni neobisnuiti. Citesc tot ce imi cade in mana: carti, reviste, ziare, reclame de pe strada. Si asta nu neaparat pentru ca ma intereseaza, in mod special, informatia,ci pentru ca, asemeni lui Alice in Tara Minunilor, vad ca lumea devine din ce in ce mai ciudata.

Sunt simbolul curiozitatii si al nevoii de nou. Uneori sunt acuzata de lipsa de sentimente. Ma implic in tot felul de proiecte pe care ulterior le abandonez. Filosofia zodiei mele: comunicarea. Imi plac persoanele puternice, increzatoare in propriile forte si foarte comunicative.

Am spiritul si inima generoasa, mereu inconjurata de prieteni. Vreau un tip original si ocupat, care sa nu vrea sa ma lege de maini si de picioare. Sunt distractiva, isteata, iubitoare si vesnic curioasa.

DAR

Sunt principalul meu dusman si atrag tipi la fel de superficiali ca si mine. Alerg dupa cai verzi pe pereti si in acelasi timp caut un daddy. Imi place sa cred ca am talente de detectiv. Pot sa tin un secret, dar nu ma pot abtine sa nu impartasesc o barfa picanta din cand in cand.

Una dintre filosofiile mele de viata este Viata e o petrecere si multi fraieri mor de foame.

Sunt destul de greu de reperat. Pot fi chiar langa tine vorbind, pentru ca in urmatoarele 2 secunde sa dispar in ceata ca magarul.

Traiesc ca sa indrept lucrurile, inclusiv pe `nefericitul` de langa mine. O sa fiu ceva timp afectuoasa si devotata, asta inainte de a incepe procesul lung si chinuitor prin care o sa vreau sa te transform in tipul visurilor mele. Daca ma indragostesc, sunt in stare de orice pentru el. Totusi, trebuie sa fie o persoana puternica, care sa nu ma plictiseasca si nu ma las dominata de el. La o prima intalnire sunt joviala, dar nu ma las cucerita din prima.

Nu imi cere sa fiu constanta. Nu ma intreba unde ma duc si cand ma intorc. Si nu ma intreba niciodata ceva mai profund emotional decat "Ce faci?" sau "De unde ti-ai luat papucii?".

Sunt distrata si nu ma pot concentra asupra unui lucru pe o perioada mare de timp. De multe ori mi se pare plictisitor sa tratez totul cu seriozitate. O parte din mine este foarte egoista si nu ma sfiesc sa jignesc atunci cand sunt nervoasa.

Cum ma inteleg cu altii.

Pariez pe: Berbec, Leu, Balanta, Varsator
Doar prieteni: Gemeni, Sagetator
Trage-ti un glont in cap acum: Fecioara, Scorpion, Pesti, Taur, Rac (nu intotdeauna)
Oaia neagra: Capricorn

*Text adaptat dupa un horoscop ingenios*