sâmbătă, 28 martie 2009

Romania, ma impresionezi!

Azi am fost în Carrefour ( aka Complexul Comercial Felicia) pentru a cumpăra câteva lucruri. Printre altele, trebuia să îmi fac o programare la oftalmolog. Intru la Optiplaza, vorbesc cu tipa de acolo, care era o draguţă. Am rămas uimită, având în vedere că deobicei acolo era o domnişoară tâfnoasă, cu un entuziasm ca într-o zi ploioasă.

După am mers la un magazin cu ceasuri şi mi se intamplă acelaşi lucru. Tipa de acolo, simpatica precum cea de mai devreme, imi arata modelele pe care i le-am cerut şi îmi dă informaţii, îmi zice să le probez şi părea foarte happy de ceea ce făcea.

Ies din magazin şi, din spate, o altă domnişoară avea un cărucior plin de cutii şi vroia să treacă. Işi cere scuze şi îmi zice "Pardon.". Atat eu, cât şi ea, ne vedem de drum cu zâmbetul pe buze.

Pe drum spre casa am mai văzut ceva mişto. Un tip (de vreo 30 şi ceva de ani), în timp ce stătea la semafor, a ridicat de pe jos o sticlă de bere şi a băgat-o la coşul de gunoi. M-a bucurat foarte tare ce făcuse omul ăla.

România începe să mă uimească. Să fie datorită vremii frumoase?

P.s. Peste 22 de minute, sting lumina. Vă invit şi pe voi să faceţi acelaşi lucru. Pentru o oră.