vineri, 1 mai 2009

De ce?

Facand un review in minte al acestei minunate zi de 1 mai, in care, in mod ciudat, toate mi-au mers extrem de prost, m-am gandit la o chestie.
De ce e nevoie de o zi speciala in care sa te distrezi cat de mult poti sau, pentru unii, sa muncesti cat mai mult? Unde e spiritul `traieste fiecare clipa ca si cum ar fi ultima`?
De ce e nevoie de 1 aprilie ca sa faci o farsa? La urma urmei, nu totul e o farsa? O farsa dirijata de Almighty?
De ce trebuie sa fie Craciunul ca sa impodobesti bradul, sa daruiesti tie si altora cadouri sau sa canti `Joy to the World`? Numai pe 24 e o bucurie ca s-a nascut Almighty?
De ce trebuie sa fie Pastele ca sa mananci ciocolata in forma de iepuras? Si cum poti asocia ceva atat de sfaaaaaaaaant cu iepurasul care aminteste de orice altceva mai putin sfant?
De ce trebuie sa fie 14 sau 24 februarie ca sa spui `Te iubesc`?
Numai de Revelion sarbatorim un nou an si ciocnim cu sampanie? De ce nu facem acest lucru si cu zilele? La urma urmei, maine e o NOUA zi.
Numai de 1 martie daruim flori? Unde e farmecul adevarat al primaverii, cand fiecare zi trebuie sa incepa cu o floare? (Bine, bine, stiu ca e criza.. )
Numai de 8 martie e Ziua Femeii? Dar nu trebuie cinstita in fiecare zi femeia? (Scuze misoginilor)

Mai sunt si altele, dar m-am plictisit sa scriu.
Cum ar fi daca am face toate acestea in fiecare zi?
Probabil ar duce la un haos in masa, dar ceea ce vreau sa subliniez este ca putem face putin din toate astea si sa ne bucuram de ele cu cei dragi, fara a cauta o zi speciala, recunoscuta de lege sau Almighty, in a fi speciala.

P.S. Ce draguuuuuut si ce viziune pozitiva am. xD